Wat hebben wij nog meer te bieden

Wilt u, samen met ons, een nieuwe elektrische rolstoelbus realiseren die rolstoelgebruikers dagelijks veilig naar activiteiten buitenshuis vervoert?

Neem contact op

Door middel van sponsoring hopen wij ons doel te bereiken en bij te dragen aan meer vrijheid in de samenleving. Bovendien streven we ernaar om bij te dragen aan een duurzamere toekomst door te investeren in een elektrische en milieuvriendelijke oplossing. Doe mee en help ons om een positief verschil te maken.

Dan bieden wij u graag hiervoor het volgende terug:

• 5 jaar uw bedrijfslogo op de elektrische rolstoelbus van Stichting Myline welke door gemeente Beesel, Roermond, Venlo e.o. rondrijdt;
  • Ontwerp op maat; ontwerp, opmaak en plaatsing van het bedrijfslogo op de elektrische rolstoelbus en de banner;
  • Vermelding van uw bedrijf op de website van www.stichtingmyline.nl en www.mylinerolstoelvervoer.nl;

Betaling van het sponsorbedrag voor 5 jaar vindt plaats in twee termijnen. De eerste 50% na akkoord van uw proefdruk en de tweede 50% na oplevering van de elektrische rolstoelbus.

Sponsoring aanbieden

"*" geeft vereiste velden aan

Adres*

Ook eenmalige donaties zijn natuurlijk van harte welkom.

Wij zijn erg blij met onze sponsoren